Az ember, ha vállalkozást alapít számos dologgal tisztában kell lennie, vagy maga köré kell gyűjtenie azokat az embereket, külső segítőket, vállalkozásokat és szakértőket, akik megfelelő segítséget tudnak nyújtani ebben számára. Én legelőször, amikor megterveztem a cégem alapítását, úgy gondoltam, hogy nem igazán van szükségem külső szakértők segítségére, mert fogok boldogulni a feladatokkal, azonban gyorsan rá kellett jönnöm, hogy ez sajnos nem állja meg a helyét, ugyanis már a kezdetek kezdetén, a kockázatértékelés és a munkavédelem feladatainak megoldásánál nehézségeim támadtak. A törvényi előírások ugyanis számos esetben jól érthetők és értelmezhetők, de bizony sajnos nagyon sokszor nem. Én pedig nem vagyok jogász, és bele is tört a bicskám, éppen ezért vettem fel a kapcsolatot az activesafety csapatával, amit így utólag már látok, hogy az egyik legjobb döntés volt részemről.
Ők profi és hihetetlen türelmes, lelkiismeretes módon elmagyaráztak nekem mindent, főleg azt, hogy mik azok a kötelező és kihagyhatatlan feladatok, amiket a vállalkozás indításánál, rögtön a legelején mindenképpen meg kell tenni annak érdekében, hogy egy jól működtethető, valódi védelmet biztosító munkavédelmi rendszert lehessen kiépíteni és egy esetleges ellenőrzés során se származzon semmilyen problémája a cégnek.
Persze azóta is együtt dolgozunk és semmi sincs, amiért megválnánk a közös együttműködéstől, hiszen a biztosított munkavédelmi koordináció értéke számunkra felbecsülhetetlen, és mindig pontosan és részletekbe menően tudjuk, hogy mik a feladatok és az elvárások, a döntési helyzetek, minden mást viszont intéznek, és mi foglalkozhatunk a munkával. Imádom a közös munkát és mindenkinek csak ajánlani tudom őket. Biztos vagyok benne, hogy mindenki, aki a segítségüket kéri, maradéktalan elégedett lesz velük, az eredményeikkel és a közös munkával egyaránt.